Thursday, September 2, 2010

aku PELIK~


aku PELIK dengan manusia yang SAMPAI HATI.
aku PELIK dengan manusia yang BANGGA & RIAK dengan pengalaman yang tiada ERTI yang PASTI.
aku PELIK dengan manusia yang sanggup BERSENGKANG MATA untuk 'berbincang' hampir SETIAP HARI.
aku PELIK dengan manusia yang BAGUS tapi selalu lupa untuk MUHASABAH diri sendiri.

1>> lau kne batang idong ko?? AGAK2LA sikit**
2>> 1 je komen aku, BASI! **
3>> if ada faedah, xpe. bikin KAYA, xpe. siyes~~**
4>> riak itu tidak bagusss~~~**

aku ni hanye mengejar kejayaan, kebahagiaan dan kesejahteraan hidup.
kadang aku terKHILAF juge.
hanya 1pesanku untuk dirimu, TOLONG JANGAN KAU MINTA DIRI KAU DI BENCI AKU ATAU ORANG2 DI SEKELILING MU~



ikhlas,
SI AKU~~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.